.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار پلیس فتا مازندران درباره اینترنت wifi در پیاده روی اربعین
استفاده از شبکه های بی سیم در کنار مزایای فراوان خود، برای کاربران تهدیداتی نیز دارد که از آن طریق سودجویان و کلاهبرداران سایبری به اهداف شوم خود می رسند.

رئیس پلیس فتای مازندران در هشدار به زائران اربعین حسینی در سفر به کربلای معلی در ایام اربعین از آنان خواست :به هیچ وجه گوشی تلفن همراه خود را به وافای های ناشناس در طول مسیر متصل نکنند.

به گزارش شمال نیوز حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: شور و اشتیاق حضور در صف عاشقان حسینی در ایام اربعین چند سالی است که بین مردم ایران به شدت افزایش یافته و همه ساله هزاران نفر از ایران روانه کربلای معلی می شوند.

وی افزود: در این میان هزینه بالای برقراری تماس از طریق تلفن همراه و همچنین عدم ارسال تصاویر از طریق بسترهای مخابراتی، بسیاری از کاربران، اینترنت و شبکه های اجتماعی را برای تماس با خانواده خود انتخاب می کنند

محمدنژاد عنوان کرد: استفاده از شبکه های بی سیم در کنار مزایای فراوان خود، برای کاربران تهدیداتی نیز دارد که از آن طریق سودجویان و کلاهبرداران سایبری به اهداف شوم خود می رسند.

محمدنژاد به منظور آگاهی بیشتر زائران اربعین و پیشیگیری از وقوع جرائم سایبری و ایجاد مشکل برای هموطنان، توصیه کرد: از اتصال به  دستگاه های وای فای ناشناس در طول سفر خودداری کنید.

وی گفت: هموطنان استفاده از اینترنت وای فای تلفن همراه خود را غیر فعال کنید. از ذخیره اطلاعات مهم بانکی برروی حافظه های تجهیزات هوشمند که در طول مسیر همراهتان است، بپرهیزید و اطلاعات شخصی و محرمانه خود را دراختیار دیگران قرار ندهید.

رئیس پلیس فتا مازندران در پایان ضمن آرزوی سفری معنوی و پرباتر برای زائران اربعین حسینی، به عموم هموطنان توصیه کرد: در صورت بروز مشکل در روند ثبت نام و اخذ ویزا و یا هر مورد دیگری در حوزه فضای مجازی، مراتب را با پلیس فتا در میان بگذارند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.783 seconds.